Mother monster is our queen

Hade en mysig kväll med gaby igår, såg på Lady GaGa at Madison Square Garden (som jag har sett två gånger till idag). FY FAN va jag älskar Lady GaGa. Jag väckte gabbi imorse för att få henne att släpa sin ända till bussen, eftersom hon skulle in till stan och se Tony Hawk. Själv skulle jag pluggat EU och EMU idag, men har tillbringat min dag med att klippa sönder en skinnjacka med nitar på till en väst. Den är inte riktigt klar än, men jag är säker på att den kommer bli sjukt het när den är klar!



Nu ska jag springa upp för trappen och fortsätta se på Glee. Imorgon blir det körrep - vilket jag INTE ser fram emot, och plugga. Ligger verkligen efter nu, skärpning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0