Kenny vs Spenny is the shit.

Har suttit och kollat på nötterna Kenny & Spenny. Kolla på YouTube när de tävlar om vem som kan hålla sig vaken längst, sökord: Kenny vs Spenny Who can stay awake the longest?      Jag kom på mig själv med att asflabba mer än en gång ;)




Nu ska jag traska upp för trappan till TVn & kolla på gamla avsnitt av Desperate Housewives.

CIAO




AMANDA!




Jag saknar dig, pysen :(


Here comes the sun

Sitter hemma hos alex, har vart här hela dagen. Sett på Click, och jag tjöt som en gris.
Nu ska vi dra ut på moppen

CIAO

Jump!

Internet är skit.

LISEBERG I ONSDAGS MED EMMA!!! Tveklöst en av de bästa dagarna på hela sommarlovet! Så mycket har jag nog aldrig garvat ;) Underbart kul, och jag skulle göra allt för att åka dit igen snart :))
Och vilka möter man där, om inte josse, anna och mona? Vilka är oddsen liksom? coolt.


www.woorky.blogg.se

Vi är - Bäst   

Mååste stänga ner nu innan det gör det av sig självt. Det är därför jag är dålig på att blogga för tillfället, internet är som sagt skit.

PUSS






Smutser

Smutser - sjukt bra låt.

Så här ligget det till, internet är visst inte på banan. Det funkar när det vill funka - och må gudarna vara med mig så att detta inlägg publiceras. Har skrivit 4 st som försvunnit... yay...








Ber om ursäkt för att bilderna blir i o-ordning och lite här & var i inläggen.
Ska till Johannelund nu!
Ikväll kanske jag ska dra mig till Valla, smsa om någon ska hänga på :))

CIAO

Hemma i LKPG igen!

Internet är på banan igen och jag är hemma i Linköping efter tre veckors semester med familj och vänner!
Bra väder nästan hela tiden, förutom de sista dagarna.
Är  lite stressad, måste dra på mig smink för ska snart träffa Emma på stan.


 

Nattdopp i Juli-natten



nej nu måååste jag dra. Lägger in mer när jag kommer hem!



CIAO

INTERNET KRASHAT

Står på valdemarsviks turistbyrå. 1 minut kvar på datorn. Mitt internet hade krashat i helgen! Men jag bloggar på riktigt nästa måndag, eller söndag.
 PUSS

SISTA INLÄGGET!

Okej, måste verkligen packa nu!
Men lite snabbt:
Drog in till stan lite senare och mötte marre :))) <3


KOLLA BILDEN! <3

Så söt!!! Skolavslutningen 2008 tror jag det var... Badade i fontänen vid St. Lars kyrkan på kvällen ;)




PUSS!  

Små kussar

Familjen och en kompis till Sandra stack till stugan i fredags, så istället för att vara själv som jag planerat bestämde jag mig för att stanna hos mormor och lasse över helgen :)

Igår fick vi också sällskap av Alexander, Jonathan och Teo - som också sov över.








KOLLA HIT!!!!!!!
Imorgon åker vi på semester till Smögen och kommer stanna där i lite mindre än en vecka. Efter det så ska vi till stugan i två veckor, så kommer alltså vara inaktiv här på bloggen ett tag. Kommer nog kunna blogga i helgen som kommer, så vi hörs då :)


PUSS!


Folkungaskolan, here we come!

På förmiddagen gick jag och och min syster ut med en bebis i vagn - granne - och gungade. Så lycklig av så lite. Jag vill med vara bebis!

Resten av dagen tillbringades i Gabbis sällskap!




<3


Köpte också en bok på stan, cool som man är...

Och nu har jag fått mitt slutgiltiga svar till gymnasiet. Det lönar sig att kämpa! Jag kom alltså in på Folkungaskolans Sam-musik, där jag förhoppningsvis kommer att spendera mina kommande 3 skol år. GÖÖÖÖTTT!!!!


Morfar på G

Var ute och gick med pappa och sandra förut, nu har jag bara slappat.
Imorrn skulle vi egentligen ha grillat med ett gäng brudar, men det blev inställt. Så jag ska va med Gabbi istället :)

Nu kommer snart morfar.

PUSS



Ingenting

De jävlarna tog oss
en efter en

De ljög och bedrog oss
med sanningen

De jävlarna tog min älskling där

Från krönet av kullen kan jag se
min förlorade värld




RSS 2.0