Muse!

Åkte och badade nyss med min käre far. Nu är man hemma, har ätit och lyssnar på muse.

Älskar verkligen muse!


Neutron Star Collision (Love Is Forever)


Undisclosed Desires
 

Supermassive Black Hole






Ska kolla upp campingen vi ska bo på nästa vecka nu.
PUSS



Eclipse premiär igår

Oh my god. I'm almost speachless.

Eclipse var... Eclipse! Det finns liksom inga ord för den. Det bästa av det bästa - hittills :)
Filmen var både mer romantisk, mer action-fylld och mer humoristisk än tidigare filmer. Fast för mig som har läst Eclipse sju gånger nu så kändes det lite som om man redan hade sett filmen faktiskt. Jag grät till och med vid frieri-scenen! Det känns overkligt att man har sett Eclipse nu. Jag måste gå och se den på bio snart igen, kommer aldrig kunna hålla mig ända tills DVDn kommer ut.
Så ja, nu är Eclipse sedd av mig och ca 300 andra twilight - besatta ungdomar i linköping.

Det säger jag bara min vänner, ni som inte har sett den - SE DEN!!!!







Här kommer en bild på min kära nörd med :)

-Där kommer en vit Audi.
-OFTA DU KAN SE ATT DET ÄR EN SAAB!?



ECLIPSE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Förlåt för bilderna igår, blev lite rörigt. Fattar inte riktigt det här med bloggandet än. Men nu vet jag vad jag gjorde för fel - och resten av bilderna kommer att bli bättre :)

IDAG SKA JAG OCH EMMA SE PREMIÄREN PÅ ECLIPSE!!!!!!!!!!
Jag kan inte fatta det! Själv som ett äkta twi-hard, tönt som man är, är det obegripligt! Kan verkligen inte fatta att jag ska se filmen idag!

Nu ska jag hoppa in i duchen och fixa till mig för att träffa emma och käka på stan sen.

PUSS





HEMMA

Jag har haft en helt SUVERÄN helg med Amanda!
Midsommar spenderades som sagt i Loftahammar med vänner till de. Vi stannade där tills imorse, då vi sedan åkte till ett underbart klipp-bad i Västervik som inte precis satt fel en dag som denna.
Nu är man nyss hemkommen och helt slut.

Har ganska många bilder, men de flesta lägger jag upp om ett par dagar, för de är på Amandas dator. Men här får ni några! :)



Klicka på bilden för större format

    
         


Som jag sa så är alla de bästa bilderna på amandas dator, men de kommer upp här om ett par dagar.

Ha det bra amigos, nu ska jag ladda för imorrn!!! EMMA!!!!!!!! Hyperventilerar!!

Puss!




GLAD MIDSOMMAR!

Eftersom jag ska vara uppe med tuppen imorrn för att åka till Loftahammar hälsar jag er glad midsommar nu istället! Trevlig helg!

Lägger ut många bilder när jag är hemma igen.




Måste också påpeka att jag ÄLSKAR alla Vanity Fair's photoshoots av Twilight Cast, även de gamla ;) Värt att ta en titt på!

Så, nu ska jag ringa till min kära Amanda, PUSS

www.thetruthabout-amanda.devote.se


Stranden med syster & en tripp till stan

Hola amigos!

Eftersom det var så fint väder idag med så drog jag med Sandra till Rimforsa för en hel-dag på stranden. Hon följde med på ett villkor - att jag köpte en hårklämma till henne senare. Och givetvis är man en snäll syster som lovar det ;)





Så när vi kom hem så tog jag moppen in till stan och köpte sandras hårklämma och hittade en söt sommar kjol på kuppen :) Min moppe har för övrigt ett halvt-punkat framdäck, en backspegel man inte ser i och ingen blinkers på högra sidan - men den rullar!
Kvällen skulle egenligen spenderats i Vidingsjö för att grilla med lite folk, men det blev inställt. Så nu ska jag dra mig mot garderoben och packa för helgen!! 


Här har ni kjolen 


Ciao


Tid?

Vid halv tolv kastade jag mig på moppen och for iväg för att bada med Alex. Mycket trevligt, men iskallt i vattnet!
 





Är det bara jag som tappar greppet om tiden på sommarlovet? Dagarna flyter ihop och det finns inte en chans att jag kan hålla ordning på vilken dag och vilket datum det är. Måste skaffa en kalender innan jag gör bort mig totalt...

Men en sak vet jag - det är midsommar på fredag och då far jag iväg med min amanda till Loftahammar!!! WOHOOW!!! Sjukt jäkla underbart!

Får se om jag är hemma ikväll, annars blir det väl lugnt antar jag :)
Nu ska jag traska upp och se om man kan hitta någon mat i hushållet.
Ciao


Soooommar!

Dagen spenderades med emma - the one and only - först på stan och sedan hos henne och i hjulsbro.




Emma <3


Nu ska jag kladda på mig en ansiktsmask och fixa naglarna :)


Ny blogg

Okej, då testar vi. Hade tänkt att ge mig in i bloggvärlden igen.
All ära till min kära Emma Tibell - www.woorky.blogg.se, som hjälpte mig med bloggen. Tack! <3
Det här blir bara ett kort inlägg, ska nämligen ta en dusch och sedan träffa Emma. Bloggar senare igen.

Trevlig dag, passa på att njuta av solen! Det ska jag.

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0