NEW HAIRCUT!

Hemkommen från frissan och 20 cm hår fattigare...
 



Har inte haft såhär kort hår sedan 6års! Herregud.

PEACE ♥



I just can't get enough

Sitter hos Alex :) Var nyss på Saigon och köpte mat, där också hela folkunga var typ.. Ska fixa mig nu, har konset snart!!!!! Be there!
Kommer bilder från igår med amanda imorrn eller något.

PEACE
alex är ägd.

Burn, baby

Nyss hemkommer från trafikskolan, segt. Måste plugga nu också. Vi har prov på muskler, senor och gud vet vad på torsdag i idrotten. Även matteprov på fredag.
På onsdag har vi konsert, så jag måste plugga låttexter med. Men shit va kul det ska bli!! :) Imorgon kommer Amanda hit för att plugga, så jag hoppas att jag kommer kunna banka in lite i huvudet då.
Ska slänga in lite mat i micron nu innan plugget.

Rött hår, det var ett tag sen ;)
PEACE



Haven't met you yet

Gabbi har åkt hem och här sitter jag. Har pluggat idag faktiskt, duktiga flickor! Fan va mysigt vi hade. Igår såg vi "I rymden finns inga känslor". Det var faktiskt den bästa svenska filmen jag någonsin sett! Tycker verkligen att den var bra :) Bill Skarsgård var suverän och Cecilia Forss är en svensk skådespelare som jag hoppas kommer bli större inom filmvärlden efter denna film. Awesome!
Efter filmen åkte vi hit och myste så vi nästan dog, haha. Såg på Vampire Sucks och SATC the movie :) Längtar också skadligt mycket till 19 november, då Gabbi & jag drar till Malmö för en helg med Lady Gaga och shopping ♥



PEACE

Blame it on the boogie

Igår träffade jag alex! ♥ Känns som om det var 100 år sedan vi sågs. Slappade, pratade, spelade och sjöng E & C ;) Tyvärr var jag tvungen att dra tidigt. Så jag tog bussen hem, slängde i mig en tacos, bytte om och bättrade på sminket. Sen åkte jag in till stan där det blev en mysig kvällsfika med brudarna ♥ Efter ett tag fick vi sällskap av emelie, frida, anna & josse också. Vig typ elva stack jag och Gabbi hem (eftersom ingen ville vara gullig och följa mig till bussen på natten grrrrr......)






Nu ska jag städa mitt rum och bädda upp en till säng, för Gabbi ska sova här ♥
Ska in till stan om ett tag och köpa skor år henne. Efter det blir det bio! Shit vad jag har längtat efter att gå på bio! Älskar det verkligen, så det ska bli skitmysigt. Efter bion drar vi hit och bara myser med chips och godis :)

PEACE


Telephone

Sitter och laddar ner filmer från Fronter till teckenspråket, ska avläsa vad vår lärare säger. Efter förra läxan -där hon sa 120 namn- så känns det som en bra idé att börja i tid. Tog också hem engelska, som egentligen är till nästa vecka. Tänkte ta tag i det redan nu, det är ju skönt att ha lite koll på det när det närmar sig.
Skolan idag var lugn, lunkade på i det vanliga mönstret. Tog skolfoto igår... as kul. Ser antagligen ut som bara den. as kul.

Nepp, nu är filmerna klara! :) Mot plugget.



PEACE

Lyrics

Ännu sjukare idag, och jag tycker jätte synd om mig själv. Jag hatar att vara sjuk!

Förresten, vilka såg valvakan igår? Ni som inte gjorde det missade verkligen något. När det var klart att SD kommer in i riksdagen så åkte Jimmie Åkesson till SVT. När han kom dit sattes han i sminkrummet för att sminkas innan intervjun. Kort därpå kommer Lars Ohly till SVT, och även han ska sminkas. Men han vägrar att gå in i rummet, pga att Jimmie Åkesson sitter där! Jag älskar Lars Ohly!!
Synd att Moderaterna vann också, undrar hur de kommande 4 åren kommer att förändras. Antagligen kommer det bara bli mer pengar åt de rika, och mindre åt vanligt folk.



Fan vad jag är sjuk.
PEACE



Love the way you lie

Jag är sjuuuuk!!!! Faan! Får inte bli sjuk nu!! KAN INTE MISSA PLUGGET & ALLA PROV!! skit.
Ont i halsen, huvudvärk, förkyld och ont i kroppen, mysigt. Hatar det verkligen :( Orkar inte ens lyssna på musik för huvudet sprängs, och då är det verkligen illa.



PEACE


Waka Waka

Tja :)
Sitter och lyssnar på 'jag är en vampyr' & annan fjortis musik :) Har blivit sjuk, svårt sjuk. Har börjat lyssna på skit musik... Illa.
Efter skolan drog jag till Ryd och hem till Calle Edsgården och repade. Gick alldeles utmärkt ;) ♥ Idag skulle jag egentligen till Teres fest och fira henne med, men tyvärr funkade inte det.
Nu ska jag bota mig lite med Muse, det känns bra. Snart iväg igen sen igen, suck.



PEACE


Happy Birthday!!

GRATTIS ALEX!
  Könsbytardagen :D

Toxic

Helgen med Gabbi & Marre





Snigelfotografen gabbi!



PEACE

Highway man

Hade en AWESOME helg med gabbi (snigelfotograf?) & marre!! ♥
Dock cpar min kamera, så bilder kommer imorrn :)

Imorrn börjar vi kl 11.45 i Cloetta Center med valdebatt, faaan va nice!
Nu ska jag hämta syrran på moppen hos en kompis... man är allt bra snäll.


Förlåt för dålig uppdatering också...

PEACE

I look at you

Måndag igen.
Blev plugg på bibloteket efter skolan och sen en sväng på stan med amanda och marre ♥ Köpte en tröja och halsduk ;)
Jag är sååå seg! Fattar inte hur man kan vara såhär seg, ändå sover jag mer eller mindre 8 timmar per dygn. Skit jobbigt alltså, det enda jag gör hela dagarna är sitta och gäspa. Måste börja röra på mig lite mer så hjärnan kvicknar till.
Nu ska jag göra teckenspråks läxa, kolla på filmer på Fronter och skriva av vad hon säger/tecknar. Ganska kul fakiskt. & när den är klar ska jag leta efter ett par skor som är helt borta.




PEACE

Peggy Sue

Morrn morrn
Jag har ust ätit frulla, är uppe med tuppen idag. Lite stolt faktiskt.
Idag ska jag ner på stan och luncha med Ellen! Ska bli superkul, har verkligen saknat henne. Ska också ta en sväng på stan tänkte jag och se om jag hittar en halsduk. Dags för det nu, bara ett par grader på morgonen när man går till bussen.
Måste också plugga engelska och naturkunskap, och jag fattar inte ett dugg av naturkunskapen. Inte ett dugg, och jag menar det! Livrädd för provet på fredag...


Foto taget av Sandra


PEACE


Falling Behind

Hemma idag & slappar. SKÖNT!
Nu ska jag ut på en promenix med pappa och resten av dagen ska jag spela gitarr. Hela dagen! 




PEACE


All The Young Dudes

TAGGAR SOM FAN FÖR KVÄLLEN MED NATTERAVN!!!  ;)

Ser fram emot kvällen. Blir att träffa klassen, och sen kanske vi går till Valla. Ska träffa marre, amanda och gabbi vid kvart över sex & sen klassen vid sju.
Slapp dag i skolan idag. Sam, hål, matte och slutade ;) Ingen naturkunskap så det blev kort dag.




PEACE

Plug in baby

Det är september mina vänner! Nu är hösten verkligen slut. Men jag säger som Ola Salo sa på stadsfesten - Varför deppa? Det kommer ju alltid en ny sommar!

Slutade tjugo i fem idag efter kören. Har konsert den 29 september på Folkungasskolans Aula, be there! :) 
Efter skolan gick marre och jag ner på stan, köpte varsin munk och sen åkte vi hem ♥

Håller (självklart) på mycket med politik inför valet i skolan nu. Nästa vecka ska vi till valstugorna på Trädgårdstorget, och min grupp ska prata med Fp och V om diverse valfrågor. Har också läxa till fredag om de olika partierna, så nu tänkte jag först göra Valkompassen och efter det dra mig bort från datorn och slå upp böckerna.





PEACE


RSS 2.0