I'm just a holy fool

ÅH skrev nyss ett awesome inlägg som försvann. Snacka om att sabba min dag.

Jag ber om ursäkt (som vanligt) över att mina inlägg sker alltför sällan. Men true story: Jag är sjuk IGEN. Jag checkat in på ännu en förkyldning (har tappat räkningen över hur många jag är uppe i hittills iår), men tack och lov verkar denna vara av den lindrigare sorten eftersom febern har hållt sig borta än så länge.

Så hur har min helg sett ut?
I fredags var jag i Trädgårdsföreningen tillsammans med födelsedagsbarnet anna, frida, josse, karro, marre och ett par engångsgrillar. Igår skulle jag åkt till stugan med min favorit marre - men de planerna gick i stöpet när jag vaknade och upptäckte att mitt huvud hade ungefär två aktiva hjärnceller och min näsa vägrade samarbeta med min hjärnas bedjan om att andas. Gårdagen och idag har med andra ord alltså sett ungefär likadana ut: Jag har legat däckad och läst ut en tjock bok på över 400 sidor på mindre än ett dygn. Men lite variation har det allt varit - jag har varierat mig genom att var tredje timme byta plats mellan soffan och sängen.

Jaha, nu vägrar datorn ladda upp bilder med. FANtastiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0