Gäst ikväll är Jesus, han har kickat heroin

Körrep var det som stod på mitt schema idag, sen efter det har jag legat som vilken död säl som helst framför TVn och pluggat samhällskunskap. Har ett slutprov i teckenspråk imorgon som ska peppas nu genom att kolla gamla glosor och meningar. Brinn i helvetet ungefär :)



Ikväll ska hurtbullen ta en springtur och sen sova skapligt. Jag har en känsla av att mitt medvetande kommer lämna mig så fort jag lägger huvudet mot kudden. Har bokat in en date med gaby, jordgubbar, musik och en filt i veckan, och på lördag ska vi fira damen som hade b-day förra veckan - men mer än så kan jag inte avslöja eftersom destinationen är hemlig för 17 åringen. Jag antar att hon kommer snoka runt här på bloggen efter en ledtråd, men glöm det Gabbi - du får vänta och se!
Nu blir det plugg för hela slanten någon timme till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0