You won't forget me when I'm gone

Imorgon är det fredag, kunde inte bli bättre. Eventuellt så åker jag och amanda till nkpg imorgon igen, men det beror på vädret. Annars så kanske gaby kommer i helgen, men nu är det så att min stackars lllasyster har över 39 graders feber, så det återstår att se. Väntar på att damen ska ringa så jag kan säga det till henne också.
Nu snurrar The Ark på högsta volym och jag är så sjukt glad att jag hann se dem i sommras innan de splittrades. Skulle gått och sett The Ark i nkpg vecka tolv också om det inte vore så att jag är 40 mil from here då, så det kan ju bli lite svårt.

Bjuder på lite bilder från fjällen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

idioto somo väljo fjällo iställo föro arko :( <3

2011-03-10 @ 19:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0