Sex Drugs Rock and Roll

Sitter och kollar runt på youtube, och eftersom det helt plötsligt random inte funkar att bädda in klippen så länkar jag lite sevärt. Här har vi en kille som beatboxar sammtidigt som han spelar munspel, bland det coolaste jag hört. Här är en unge på 14 bast som beatboxar / sjunger. Inte det mest imponernde jag hört, men snacka om en framtida stjärna. Och sist men inte minst har vi här en kille som rappar så sjukt snabbt. Jag blir verkligen imponerad av hur mycket ljud man kan framkalla med bara munnen, det är sjukt coolt.  

Sitter hos gabbi nu efter ett rep och käk. Hon spelar lite kör-låtar i rummet bredvid och ska packa snart. Och jag ska chilla och springa bort till coop snart. Sista gången jag nämner det - men imorgon åker vi till sälen! Vilket betyder att det här blir sista inlägget på en vecka. Sorgligt.



När jag kommer hem nästa vecka så är det konsert med genrep på konsert och kongress halva dagen, men veckan därpå utlovas stor bildbomd med fina fjällen bilder. Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer, hehe. Intressant blogg!

Kan ju dra en snabbis uppdatering på läget i Linköping: Snön orsakar trafikolyckor, TV-profil lurad av kyrktjuv, eleverna blir färre - lärarna blir utan jobb, japanerna har det tufft, poliserna jagar okänd mamma, misstänkt vanvård av hundar och LIBK öppnade matchen med chocköpping. Jävlar!

Ha en trevlig vecka så är jag tillbaka vecka 13.
CIAO! ♥

Kommentarer
Postat av: emmapemma

OMG kvinna du skriver om libk, im happy.

och juste, youtube, klicka på embed så fåru upp koden, sen kryssar du i rutan 'use old embedcode' oså haru den gamla koden o kan lägga upp på bloggen.

jag är bäst jag vet

you owe me one

pusssspåreej!!

2011-03-19 @ 21:59:55
URL: http://woorky.blogg.se/
Postat av: Martins lover nr 1 och.. frida

Josefine Jakobssons utveckling efter att ha börjat i sp1d:

- Du pratar som oss

- Bröst har blivit ditt största samtalsämne

- Du har gett dina egna helan och halvan en skakande uppväxt (trodde att jag var ensam /pannan)

- Du kan inte sova om nätterna eftersom du är så spänd över att få reda på resultatet på morgondagens rullstolsbasketmatch

-> detta leder till att du vill sova hos pappa, som du märker inte sover hemma utan på en extramadrass hemma hos miiiiiig

- Du har funnit ditt inre intresse - kaniner

- Du snor fridas läppar (liksom wtf??)

- Du har kommit fram till att du ska döpa din förstfödde son till martin

- Och din förstfödde dotter till fridefin



hoppas du förstår vart vi vill komma.. we love you!



2011-03-21 @ 12:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0