Ett dygn på skolan

Igår var det dags för det efterlängtade Skolan är vår, som i grund och botten är att skolan är elevernas place för en natt med ett jävla röj, filmtävling, band, komiker, DJ, filmvisning och mycket mer på skolan. Skit kul!

Framåt morgonen gick jag och Amanda hem till henne för ett få oss ett par timmars sömn. Sedan klockan ett idag så traskade jag tillbaka till skolan och mötte gaby, fastän att det är studiedag, för att göra ett matteprov som jag missat. Det gick ju inte så jädra bra, om jag uttrycker mig så, utan får antagligen spendera nästa studiedag också med att sitta och göra ett prov. Åkte hem med närmaste buss och har tröstätit choklad och sett på TV resten av dagen.



Mer bilder Coming Soon på facebook.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0