Birger björn var påväg till Bengt björn!

Teckenspråk. DÖ DÖ DÖ!

Jag sitter här och försöker koncentrera mig på mina studier, men misslyckas stort då jag tänker på vad som kommer hända i kvällens Desperate Housewives. Och så mår jag illa efter att ha ätit en kexchoklad på 17 sekunder, men lite skickligt är det allt får jag erkänna. Och egentligen skulle jag till simhallen imorgon på idrotten, men det visade sig att en av klassens smartare elever (ja, det finns faktiskt smarta i klassen) kom med idén att om vi byter grupper till torsdag så får vi sovmorgon  till tio över tolv imorgon. Så istället för att åka till simhallen imorgon åker jag på torsdag och får fucking sovmorgon till tolv! Så ska det se ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0