Rock n' Roll never looked so beautiful!

Knepigt det där med rubriker. Slängde in titeln på en av mina absoluta favoritlåtar med SPW i brist på bättre rubrik.
Söndag. Igen! Det är otroligt hur fort helgerna går och hur tråkig min blogg är. Älskar er trogna läsare med hela mitt hjärta, jag vet att min blogg är sämst. Men jag har i n g e n aning om vad jag ska skriva! Så... tips på vad som är kul på att läsa? :) Texter, vad jag gör om dagarna, bilder tagna av mig, snygga fashion bilder????? Kommentera, smsa eller posta @ fb och jag är evigt tacksam! 

Skulle bara dra en snabb uppdatering så ni vet att jag lever mellan varven. Nu ska jag tillbaka till gitarren och försöka få in läxan utan notpapper.



Kommentarer
Postat av: Henrietta

Jag gillar din blogg (a)

2011-01-19 @ 00:08:59
URL: http://rettish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0