Första inlägget 2011!

Gott nytt år på er! :)
Hoppas att ert nyår var bra. Mitt tillbringades iaf i brudarnas närvaro, först hos mig och sen i stan, mycket trevligt. Gabbi & jag drog hem skapligt sen och chilla det sista av kvällen hos henne.


Gott nytt år på den!

Bokade in för en vecka sen i almenackan att jag skulle vara hemma och plugga idag. Dagen startades med att ligga i sängen till kl. två och äta godis. Trots det känner mig duktig nu som har betat av ganska mycket av svenska boken, och har gjort samhällskunskapen. Dock har jag "tentan" kvar i naturkunskap, det sista arbetet som betyder väldigt mycket för betyget kvar.
Nu: Back to the book.

PEACE ♥

Kommentarer
Postat av: EmmaTibell

Jag är så jävla pepp på det med!!!! :D:D

2011-01-02 @ 23:20:49
URL: http://woorky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0