Space Oddity

Då ska man upp med tuppen och gymma imorgon då, flitigt. Efter det blir det en dag med Amanda!
Jag önskar att ni alla var med inatt alltså, det var det roligaste jag varit med om på år och dagar. Fröken gabriella pratade nämligen för fullt i sömnen med mig, och om vadå? You'll never know... Garvade så jag väckte hela grannskapet. Jag var uppe ett X antal timmar längre än henne, och vaknade ett X antal timmar innan henne. Det tär på krafterna att vara bakis, eller hur gabbi?



Imorgon kväll ska jag och sandra till farmor och farfar och sova där. Ser fram emot det, mysigt! :) Sen på onsdag blir det bio med farmor. Kan tänkas att det vore smartare att plugga, men icke. Får se om det blir fest i helgen, hör av er om ni har någon på G i linköping. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0