Har en månad på mig att lära mig 3 nya språk

Fick ut några nya låtar igår på kören som vi ska sjunga på konserten med symfoniorkestern i mars. En på svenska, en på ryska, en på latin och en på tyska. Och där lämnar vi ämnet.

Åkte till skolan imorse och trotsade min sega skalle och rinnande nos, vilket jag int skoulle gjort. Slutade med att idrottsläraren körde hem mig från skolan, och nu sitter jag här och tröstäter. HAR INTE TID ATT VARA SJUK! Men med feber och en rejäl förkyldning finns det inte mycket annat man kan göra än att sitta hemma och glo. Lite misstänksamt att Gabbi är sjuk, Amanda är sjuk och Marre är sjuk. Men vi smittar väl ner varandra, antar jag. Bra va?



Ska se på film nu, är sugen på tecknat faktiskt! Vi får se vad jag hittar. Och om jag inte minns helt fel så såg jag skymten av lite godis där uppe...

Kommentarer
Postat av: emmis

och jag är sjuk.. sen hela veckan. OCH jag har intalat mig att inte äta onyttigt på vardagarna, har dött i 4 dagar ungefär. Idag köpte jag en fet godis påse josse, imorgon får jag äta den. Sen ska jag äta mitt pepparkakashus med, och jag ska äta chipspåsen som ligger på hyllan i köket, och jag ska baka brownies BARA FÖR ATT JAG FÅR OCH KAN. Sen ska jag dricka oboy hela dagen med. bara så du vet. det ända som saknas är dig och mr 007 för ett bondmaraton.

det är tråkigt att vara sjuk och jag har inget bättre för mig än att skriva detta till dig. Ska nog ladda ner zumba nu, duvet.. den sär danssaken de säljer på tvshop? Har sett reklamen 100 ggr denna vecka. ser rätt kul ut. puss på dig och krya min lilla fis

2011-02-03 @ 17:32:04
URL: http://woorky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0