GABY GÄSTBLOGGAR!

Hejhej!

Jag har fått i uppdrag att hålla den här bloggen vid liv nu när Josse är i fjällen. Hittills har det inte kanske gått särskilt bra men nu så. Förhoppningsvis kommer bruden i bergen hem i samma skick som när hon åkte, vilket vill säga lite smått skev, hehe (a) 
I brist på fantasi kan jag ju kortfattat berätta lite om mig själv, för er som finner det intressant...

Jag heter Gabriella, Gabbii, Gaby, whatever. Jag går precis som Josse första året på musikgymnasiet på Folkungaskolan, vilket gör mig till 16, snart 17, år. Det bästa jag vet är musik, läxor och grisfötter, helst kokta och saltade, men råa går också bra.

Okej, nu är jag väldigt trött, men som sagt, saltade grisfötter 4 ever.

NEJ, nu ska jag samla mig. Det som iallafall stämmer är att jag har ett väldigt stort musikintresse. Precis som Josse älskar jag:

Semi Precious Weapons
Semi Precious Weapons


Min gud är:



Lady GaGa ♥


Ungefär såhär ser jag ut när jag är påväg till Lady GaGa i Stockholm:




Och såhär glad är jag när jag slutar 9an:




Så, nu vet ni allt om mig och nu ska Miss Gaby gå och lägga sig och vila lite inför den långa natten. Det är ju nämligen Grammy Awards 2011 inatt mellan 02:00-05:25. Det tänker ni väl inte missa? :) GaGa ska ju uppträda med sin nya singel "Born This Way" live för första gången! Ett riktigt måste, iallafall för mig.

Jaa, det här med att blogga var ju verkligen min grej, eller vad säger ni? (h) kanske så pass att jag får starta en egen. *host host* det återstår att se...

Ni får ha det så bra alla Josses söta små bloggläsare :)
Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0