40-års fest på G.

I min stora, svåra, livshotande sjukdom (förkyldning) så bjuder vi till på pappas 40-års kalas om ett par timmar.
 Hans bröder med familjer blir våra gäster, trevligt att träffa lite kusiner. Dock hade det varit trevligare om jag inte behövde ligga på mitt rum och se på Let's Dance i min ensamhet med min rinnande näsa och rinnande ögon såhär på kvällskvisten en fredag. Meen vad gör man inte för pappsen? Han är ju officiellt gubbe snart! Fyller 40 år nästa vecka egentligen, men eftersom vi rymmer till fjällen över den stora dagen så kommer det främmande idag. Kan ju vara intressant för er att veta, tänkte jag.
Kolla gärna in Emmas intressanta kommentar på inlägget under också. Underbart, hon har överträffat sin egen IQ! <3 Ibland undrar man vad den sötingen har mellan öronen. Men jag saknar henne.


Kommentarer
Postat av: EmmaTibell

EY JOSSE JAG FUSKA INTE! NEVER! dock åt jag upp hela idag utan att jag var sugen.. bara för att jag fick. mindre bra.. Ass¨å du får va på altanen, om du är extra söt så kan jag sätta på infravärmen så kan du få några 10 plusgrader! kanske mer? inte fan vet jag hur varm den kan bli. Släkt är ju kul, jag tvinga mig bort på en födelsedags middag. Det var faktiskt super kul. dock behövde jag åka tåg dit. Kunde inte failat mer än vad jag gjorde allså.. ingen tåg människa kan jag ju bara säga, fick alla att skratta åt min lilla historie på den ämnet.. kände ingen innan men nu har de en retardbild av mig när jag stack. Lyckad tjej. Vill du höra storyn så får du be om den någon gång. Blir mycket att skriva här ändå hihihi. HÅÅÅÅÅÅÅKAN!!! EN VECKA TILL HANS KONSERT. TVÅ VECKOR TILLS JAG KÖPER HANS SJÄLVBIOGRAFI BOK OCH FÖRMODLIGEN ETT TAG TILLS JAG GÅR PÅ HANS BIOPREMIÄR! va glad jag blir. looove u att du berättar det!! 18?? SKA kolla upp det omgående!!! eöler imr.. Du kan få cola i skålen om jag får bjuda dig på bion?? Din födelsedags present ju störda unge! och hallå du kan få din julklpap då med ja :D:D:D Nu ska jag äta brownies i väntan på ett knakk på rutan. love

2011-02-04 @ 23:16:37
URL: http://woorky.blogg.se/
Postat av: emmapemma

heter det mella öronen? seriöst. undra vad hhon har mellan öronen.. det låter ju äckligt, som att svaret skulle va typ wax. fast det är ju i öronen.. och det stavas kanske med v..vax.. mellan öronen..det kanske heter så trotts allt. eller?

2011-02-04 @ 23:18:06
URL: http://woorky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0