17-års fest på G.

Ska snart iväg i mitt nästan lika sjuka tillstånd och fira en viss tös som nyligen blev 17 år gammal, kärring nu. Har förberett mig och pysslat hela dagen... Bilder från kvällen kommer upp imorgon! Ska inte berätta mer om den saken nu, eftersom det är en överraskningsfest (a)

Det slutade med att bli en riktig trevlig kväll igår! Jag har träningsvärk i magen efter allt skratt, galet sköna kusiner har jag. Nu ska jag kladda på mig lite spackel och bli av med det här gråa ansiktet jag har för tillfället. Verkligen grått alltså, men en liten nyans av vitt. Sexigt.



Och Emma! Jag gick vilse i den förbannade labyrinten till hus och gårdar när jag skulle hem till dig. Slutade med att jag knackade på fel ruta, men jag fick tak över huvudet! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0