Simply amazing

Var ju på bio igår kväll då, Water For Elephants. Vet inte vad jag ska säga... precis lika bra som jag väntat mig. Blir helt fel och sne i huvudet när jag ser robert pattinson på filmduken, pinsamt. Meeen, efter det gick vi till BK och slappa, så fick vi sällskap av jocke senare. Var väl hemma kring halv två hugget och slocknade så fort huvudet nuddade kudden. Idag har hurtbullen josse lökat som FAN på gymmet och ska snygga till mig lite för att eventuellt dra in till stan snart. Ikväll blir det att kolla in konsert på arbis.

 


Kommentarer
Postat av: jo menn gissa?:D gissa vem av dina 5 kusinvitaminers på pappas sida :D

aeh fy helvete vad ful:o

2011-04-24 @ 12:10:26
URL: http://friidawernersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0