Freden i Versailles

Gjort 25 tal i matten idag, nytt personbästa. Blev så jäkla imponerad av mig själv att jag tänkte belöna mig med att inte plugga historia idag... Fast sen kom jag på att då måste jag skriva uppsatsen i veckan, när vi redan har två prov, läxor och ett par uppsatser. Skolan suger just nu.



Men snart är det lov och man får väl ha det i sikte. På måndag ska halva klassen till Linköpings tingsrätt för att följa en rättegång, med ett mål angående misshandel. DET ska faktiskt bli intressant. Men resten av veckan kan dö. Och planerna med gaby idag ställdes in eftersom fröken misstänker att hon är magsjuk - och om magsjuka finns i närheten så finns inte jag i närheten kan jag lova. Nu hittade jag precis The Tourist på datorn, så fuck historian. Nu ska jag se på film.


Kommentarer
Postat av: emma

HAhahah vet du! vi skulle med på det i onsdags! På en om misshandel, precis som ni. Och vår lärare hade informerat om att vi skulle de och det gick bra. och när vi satt där inne så bestämmde dom sig att de ville ha stängda dörrar, så vi fick så ut hahaha! men sen skulle vi på en annan om misshandel och fick inte va där heller sen! så vi slutade 3 timmar tidigt :D :d :d :D :D

2011-04-09 @ 21:28:22
URL: http://woorky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0