A KING WITH NO CROWN - JUDAS

Jag är Lucy in the sky jag är högt över molnen! I i taxin, i trappen, i hissen, i hallen - jag faller


Wooppie, då var det valborg imorgon! Startas med en mini grill med ett tjejgäng. Efter drar Iverlee till lamotown och om det är tråkigt där släpar vi oss in till staden igen.
Nu sitter jag framför skärmen igen efter att ha kommit hem efter skolan nyss. Slutade 12, efter det knallade jag och gaby hem till henne och umgicks med nalovic´ någon timma. Sen traskade vi tillbaka till skolan för att dra ett par timmars rep med Frida och Joel inför konserten på onsdag!



Två bilder från stugan förra veckan. Nu ska jag kolla facebook en snabbis och efter det ta en moppetur. Let's go!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0