Peggy Sue

Morrn morrn
Jag har ust ätit frulla, är uppe med tuppen idag. Lite stolt faktiskt.
Idag ska jag ner på stan och luncha med Ellen! Ska bli superkul, har verkligen saknat henne. Ska också ta en sväng på stan tänkte jag och se om jag hittar en halsduk. Dags för det nu, bara ett par grader på morgonen när man går till bussen.
Måste också plugga engelska och naturkunskap, och jag fattar inte ett dugg av naturkunskapen. Inte ett dugg, och jag menar det! Livrädd för provet på fredag...


Foto taget av Sandra


PEACE


Kommentarer
Postat av: sandra

snygg ! ;)

2010-09-07 @ 18:42:57
Postat av: Henrietta

modell? fan vad du gör dig bra på bild gumman! <3

2010-09-08 @ 12:55:22
URL: http://rettish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0