Te, Lady Gaga och Ellen DeGeneres

SJUK!! Jävla skit alltså, jag har varken tid, ork eller lust till att vara sjuk igen :(( Defenitivt inte bra att missa skolan nu.
Så idag ska jag dricka 4 liter te för att halsen ska bli återställd, läsa, lyssna på Gaga och se på Ellen ♥ Och vad har duktiga josse gjort mer? Jo, jag körde en Emma och skrev av alla kontakter från mobilen till ett papper eftersom jag inte kommer kunna skicka de direkt till min nya mobil. Skoj! ...
Nu ska jag trösta mig med lite celeb gossip



♥ ♥ ♥

PEACE ♥


Kommentarer
Postat av: EmmaTibell

hihihihi, sa ju att det var jobbigt ! :D Vilken mobil ska du kööpa?:D

2010-10-27 @ 06:31:09
URL: http://woorky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0