Tåg, Håkan Hellström och brudar

Efter skolan hänkade jag Josse och Frida hem till josse i mantorp och slappade ett tag :) Slog sönder frida i Xbox, tog sönder josses gitarr och rotade i hennes kyl... Sen drog vi tåget in till stan igen och mötte Amanda vid fem för att se hetingen Håkan Hellström - vars signatur nu pryder min vackra, vackra arm ♥ Väntade i hundra år på att träffa honom, och sen visar det sig att vi ändå inte kommer få autograf. Men skam den som ger sig. Vi hängde kvar ett tag till och lyckades få honom att skriva på lite grejer, bl.a min arm, amandas platta, fridas mobil och josses sko :)


och han har rört min arm (a)

PEACE ♥


Kommentarer
Postat av: frida danielsson

vadå att du slog mig i xbox? xD fucking lyer!!!

Tycker de är lite komiskt att jag som knappt vet vem de är har hans autograf på min mobil xD

2010-10-18 @ 23:51:47
URL: http://fridadanielzzon.blogg.se/
Postat av: ellen

sv; taack vännen! :) och du jag tycker vi borde ta och ses snart? <3

2010-10-19 @ 22:12:17
URL: http://ellenhelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0