Bil, pizza och flugornas herre

En söndag är alltid en söndag - hur kul kan man ha?

Gårkvällen spenderades hemma hos Markus där Thim också var vilket var mycket trevligt!
Idag rattade jag hela vägen till Rimforsa med pappa och köpte pizza :) Har också läst flugornas herre och ska plöja igenom de sista 10 sidorna när jag är klar vid datorn.
Har en KENT period nu. Fan va jag älskar att lyssna igenom lyrics och tänka på vad jocke berg egentligen menar med sina fantastiska texter! :) Fast kommer aldrig bli lika stor KENT nörd som min kära amanda -www.amandaofsweden.devote.se- så klart ;)




PEACE ♥


Kommentarer
Postat av: frida danielsson

du jag har några låtar som kanske skulle funka till sam-musik grejen :P <3

2010-10-17 @ 19:37:24
URL: http://fridadanielzzon.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAH, puss! <3

2010-10-18 @ 20:48:04
URL: http://amandaofseden.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0