Vinterljus? Nääh, espressohouse ;)

Som jag sa så skulle jag och alex spendera kvällen tillsammans med Vinterljus. Och hur gick det? Jo, vi kollade på två stationer, sen frös vi röven av oss i snö-ovädret så det blev en kvällsfika på espresso house istället.

När jag kom hem pluggade jag sam, NK och svenska. Jag har fan inget liv. Klarar av plugget bättre nu, när jag börjar plugga i tid och drar igenom hela högen på helgerna. Men det känns som om jag pluggar hela tiden. Och när jag inte pluggar sover jag.
I fredags somnade jag kvart över åtta och igårt vid nio. Har sovit 14 timmar inatt och det är verkligen inte likt mig! Kommer säkert bli sjukt snart. Om det fortsätter såhär kommer jag i full fart springandes in i väggen.



Sämst bilder, jag vet. Jag suger på att fota. The ugly truth.

PEACE ♥


Kommentarer
Postat av: Alesandro

Du frös röven av dig, ja svettades nästan ;)

2010-11-29 @ 18:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0