Söndags-ångest på gång...

Jag ber verkligen om ursäkt för min usla uppdatering i veckan! Och tackar er läsare som hänger kvar :)
Höstlovet lider mot sitt slut och jag känner söndagsångesten komma krypande... Men va fan, ullared om ett par dagar och veckan därpå drar jag till malmö - hur illa kan det vara?



Här kommer en sammanfattning på lovet: Farmor & farfar, mormor och lasse, gitarr, kusinerna, amanda, gabbi, emma, bil och sömn.
Yes, det är ungefär det som jag har pysslat med den senaste veckan. Har haft det underbart kul & ibland behöver man ladda batterierna. Har sett på typ 7 filmer, och igår var första natten jag sov hemma. Men är det lov så är det! Har också bara naturkunskaps rapporten kvar av lovets plugg, och den ska jag & amanda göra imorrn. Skönt att inte ligga efter.




Nu ska jag mysa på lördags kvällen med godis och tv.
PEACE ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0