Sex, drugs and rock 'n roll

Idag tillbringade vi förmiddagen på någon random resturand med släkt för min låtsas morfar fyller år snart :) Sedan har jag låst in mig på mitt rum utan tv & dator för att plugga! Gissa hur det gick? Någon glömde att stänga av mobilen, och det blev snart klart intressantare att smsa och ha Muse dunkandes i lurarna än engelska grammatik. Och imorgon är det måndag. Det är för korta helger helt enkelt. Veckan är fullspäckad och det blir ingen vila förrän söndag, om ens då.
Och vill tacka frida (muppen som bloggade här under) för hjälp med blogg designen :) ♥ Cred till henne!
Nu ska jag poppa popcorn och ta med mig datorn till sängen och se på Nowhere Boy.



PEACE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0