Presentera dig på teckenspråk, tack.

Har ett underbart kul prov i teckenspråk nästa vecka! Presentera dig själv! Yeeees!!! Ska beställa gravsten ikväll.

Stressa ner till gymmet efter skolan - men givetvis var min gymkompanjon sjuk och jag gick och tjurade nere på stan istället. Drog en sväng på musikbörsen och deppade lite till för att jag inte har pengar till en ny gura. Istället ska jag gymma imorrn efter skolan, efter fikan med Josse ♥ Espresso house, my love.

Nästa hållplats: Naturkunskap.


Är lite sugen på att skaffa linser igen och färga håret (a)

PEACE ♥


Kommentarer
Postat av: ellen

sv; åhh taack vännen! <3 saknar dig med, vi borde ses snart! :)

2010-12-01 @ 22:22:10
URL: http://ellenhelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0