HEMMA

Jag har haft en helt SUVERÄN helg med Amanda!
Midsommar spenderades som sagt i Loftahammar med vänner till de. Vi stannade där tills imorse, då vi sedan åkte till ett underbart klipp-bad i Västervik som inte precis satt fel en dag som denna.
Nu är man nyss hemkommen och helt slut.

Har ganska många bilder, men de flesta lägger jag upp om ett par dagar, för de är på Amandas dator. Men här får ni några! :)



Klicka på bilden för större format

    
         


Som jag sa så är alla de bästa bilderna på amandas dator, men de kommer upp här om ett par dagar.

Ha det bra amigos, nu ska jag ladda för imorrn!!! EMMA!!!!!!!! Hyperventilerar!!

Puss!




Kommentarer
Postat av: emma

du är inte den enda som sitter och skakar av längtan! herreguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud. <3

2010-06-29 @ 00:29:38
URL: http://woorky.blogg.se/
Postat av: Sandra

det bleev inte större bilder när jag klickade på dom :( men jag får kolla på ALLA hemma sen :D

Saknar dej sysster (L))

2010-06-29 @ 11:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0