Små kussar

Familjen och en kompis till Sandra stack till stugan i fredags, så istället för att vara själv som jag planerat bestämde jag mig för att stanna hos mormor och lasse över helgen :)

Igår fick vi också sällskap av Alexander, Jonathan och Teo - som också sov över.








KOLLA HIT!!!!!!!
Imorgon åker vi på semester till Smögen och kommer stanna där i lite mindre än en vecka. Efter det så ska vi till stugan i två veckor, så kommer alltså vara inaktiv här på bloggen ett tag. Kommer nog kunna blogga i helgen som kommer, så vi hörs då :)


PUSS!


Kommentarer
Postat av: emma

:'( varför gör du såhär mot mig... hur ska jag klara mig hade du tänkt? :(....<3

2010-07-04 @ 23:20:03
URL: http://woorky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0