Lusse lelle

Elva nätter före jul!!

Hade kör hela dagen. Liksom imorgon, dagen därpå och dagen därpå, därpå. Sju konserter ska betas av på tre dagar. INSANE kul med konserter!! Inte riktigt lika kul med genrep... Men det är också kul! :D

Idag tog jag mig i kragen och tog hem matte böckerna för att plugga till provet på fredag! Och hur gick det? "Shit, det är glee på tv.. Shit, vi har Ellen DeGeneres inspelat... Shit, nu börjar Scrubs!" Och nu orkar jag inte. BRA JOBBAT JOSSE!!
Ska dra mig bortåt min kära lillasysters lucia tåg nu, ska bli mysigt att se :) Kan hända att jag sjunger med lite i alla gamla lucia låtar från låg-& mellanstadiet ♥



Gissa vilka som är bäst...?


PEACE ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0