Fika med Anna & Ellen

Yep, det har jag gjort idag. Och efter det tog vi en runda på stan. Nu kom jag hem för ett tag sen och har ätit. Ska ägna hela resterande eftermiddag och kväll åt att frossa i chips och glass och se på film!!! Är redan stressad för att lovet snart är slut, och jag måste plugga... men jag har faktiskt planerat in en dag att plugga sönder. Duktigt. Utan min almenacka i mobilen vore jag död nu. Hela mitt liv finns i den!
Och så har jag börjat tveka om jag ska använda mina sparade pengar som jag egentligen skulle fixa en hemmastudio för till att köpa kläder.... FAN! Jag upptäckte idag att det finns vääääldigt mycket snygga kläder & smycken nämligen.




Nu ska jag slå en pling till Musikbörsen och se vad de har för mikrofoner inne :)

PEACE ♥

Kommentarer
Postat av: Henrietta

Du är sååå sööt!!

2010-12-28 @ 21:44:25
URL: http://rettish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0