7 saker du inte visste om Josefine Jakobsson

• Jag tänker nästan dagligen på balen, som jag ska dansa om 2 år...
• Är verkligen livrädd för mörker
• Hatar skräckfilmer
• Har en tvångstanke att jag alltid måste sova med ett glas vatten på nattduksbordet
• Får alltid panik när jag ska beställa på ett café, för jag vet inte vad som är godast
• Tycker att kattmat och bak-jäst luktar gott
• Jag går hellre upp en timme för tidigt på morgonen än stressar


Nästa år ser vi Rpatz på bioduken Water for elephants, Bel ami och Breaking Dawn Pt. 1, vilket betyder Pattinson x 3! Jag känner på mig att detta kommer att bli ett bra år (a)

PEACE ♥

Kommentarer
Postat av: frida danielsson

Snor denna tackar ;)

2010-12-26 @ 01:50:09
URL: http://fridadanielzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0