What If

Imorgon byter jag klass! Kommer verkligen sakna alla i E :( Men vi går ju på samma skola, vi ses ju ändå liksom. Och ÄNTLIGEN i samma klass som minna babes, yeeeeeeeeeeeeees!!!! ♥♥

Spände tandställningen idag, myspys. Nu kan jag ta djävulen i handen och traska ner till helvetet där jag kommer att befinna mig den närmsta veckan. Och när värken går över och jag börjar hitta vägen ut från helvetet, då kommer skavsåren som gör att man inte kan äta. Så jag kan lika gärna göra mig hemmastadd där nere för ett tag framöver.




CIAO

Kommentarer
Postat av: emma

amen visst får du befinna dig där bara du kommer upp o hälsar på lilla mig på torsdaaaaaaaaag :D <3

2010-08-24 @ 17:43:48
URL: http://woorky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0