Superstar

Igår kväll kollade jag, amanda & gabbi på The Ark och Amanda Jenssen. Två av sveriges absolut största stjärnor, om du frågar mig! Innan The Ark mötte vi Jacob och Alex med, så kvällen spenderades med de två också.
Jag älskar the ark!! ♥

Måste också lägga ut min och Julias konversation från nollningen i fredags kväll.
Julia: Så det här är plaskis...
Jag: Yes. Och du ser de där sälarna? Jag tror att du skulle gilla de!
Julia: Jahaa, okej. Men jag ser att de också har hink och spade till dig! Vad kul för dig!
Jag: Jaså du, men de har skaffat grävskopa till dig!
Julia: GRÄVSKOPA ÄR COOLARE ÄN HINK OCH SPADE! osv..


hahahahaha, niiice.



Imorgon är det skola. Spännande att se om och hur det blir med klassbytet :)

CIAO

Kommentarer
Postat av: Julia "dagisbarnet" Knuthammar ;D

Hahahaha, våran konversation alltså...:P vi kanske skulle ta och skita i Folkunga och börja dagiset istället! ;D<3

2010-08-24 @ 20:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0