Dagen efter

Mår lite sådär idag, men det är priset man får betala.
Jag sitter och planerar hur jag ska ha mitt nya rum! Vi flyttar om en månad, dock förflyttar sig familjen Jakobsson bara 500 meter - men vi får en större lägenhet med trädgård. Har verkligen saknat trädgård, egen altan och lite mer "eget boende", om ni förstår. Det är ganska stor skillnad på vårt förra hus som vi flyttade från förra året och den här lägenheten. Att bara kunna gå ut och lägga sig i solen på gräset med en filt och bra bok igen :)



Jag vill resa iväg utomlands. Nu. Jag är så trött på tillvaron och behöver koppla bort allting för ett tag - mår inte bra av all press i skolan nu alltså. Men jag får väl kämpa vidare. Vi ska ju spela på konserten på onsdag, så det finns i alla fall någonting att se fram emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0